info@tabarroki.com

۲۰ جرثقیل فوق سنگین وارد چرخه حمل و نقل کشور شد

به گزارش خبرگزاری مهر، امروز (پنجشنبه، ۴ مردادماه) ۲۰ جرثقیل فوق سنگین با ظرفیت‌های ۵۰، ۵۵ و ۹۰ تن به خدمات لجستیک و ۱۲ تجهیز آتش‌نشانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران وارد چرخه حمل و نقل کشور شد. این اقدام برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد که جرثقیل‌های سنگین تأمین و به‌کارگیری می‌شود.

کریدور شمال به جنوب، یک کریدور استراتژیک است

امید حسین ابیانه نظری، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، با اشاره به بهره‌برداری از ۲۰ جرثقیل فوق سنگین با ظرفیت‌های ۵۰، ۵۵ و ۹۰ تن در کشور، آن را بی‌نظیر دانست. وی همچنین اعلام کرد که ۱۲ تجهیز آتش‌نشانی جدید تهیه شده و این شرکت توانسته در این زمینه‌ها رشد خوبی داشته باشد.

ابیانه نظری ادامه داد که شرکت انبارهای عمومی دارای ۱۴ شرکت زیرمجموعه با ۶۰ سال سابقه است و در این مدت تجهیزات مناسبی از جمله لیفتراک‌های داخلی تهیه شده است. وی افزود که سال گذشته ۱۰۰ لیفتراک به این مجموعه اضافه شده و امروز ۲۰ جرثقیل فوق سنگین به چرخه حمل و نقل وارد می‌شود که در کشور بی‌نظیر است.

این مدیر همچنین به اهمیت تجهیزات آتش‌نشانی جدید اشاره کرد و گفت که وجود این تجهیزات به همکاران امکان ارائه خدمات بهتر را می‌دهد و به تبع آن درآمد بهتری نیز حاصل خواهد شد. او همچنین از شکل‌گیری پارک لجستیکی خبر داد که نویدبخش آغاز حرکتی جدی و اساسی در مأموریت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی است.

وی تأکید کرد که مأموریت اصلی این شرکت، تأمین لجستیک کشور است و در هیچ مکانی مانند انبارهای گمرکی نمی‌توان لجستیک کشور را تأمین کرد. ابیانه نظری همچنین از افزایش ۸ درصدی تناژ صادرات و ۶ درصدی واردات خبر داد و گفت که همکارانش نزدیک به ۲۰ درصد از این حجم را مدیریت کرده‌اند، که معادل ۲.۵ برابر توسعه کشور است.

او در پایان به اهمیت کریدور شمال به جنوب اشاره کرد و گفت که این کریدور باید در آینده مورد توجه قرار گیرد و شرکت باید در مجموعه کاسپین حضور داشته باشد، زیرا عدم حضور در این مجموعه می‌تواند به از بین رفتن حلقه وصل حمل و نقل منجر شود.

admin

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *